Ahad, 20 November 2011

"Ketika lelaki yang tak halal baginya, bergelayut dalam alam fikirannya, yang mereka rasakan adalah ketakutan yang begitu besar akan cinta yang tak suci lagi"

       Hari nie sudah seminggu lebih luqman masuk wad..Hurm...Saya rasa sedih sangat....Yela disebbkan perempuan die terllu kecewa..Kadng2..kita banyak dengar..Laki nie tak setia...
Hish..Nie terbalik plak..hahahah...Jngn gelak kat orng..nanti kita kene...Cinta nie memusnahkan diri sendiri..Kalau tak pandai bercinta..Khwin jelah terus....mengelakan zina....Maksiat..Sebb zina nie banyak....

“Zina mata dengan melihat, kedua telinga zinanya mendengar, lidah zinanya bercakap, tangan zinanya berpegangan, kaki zinanya melangkah dan hati zinanya dgn berhasrat, membayangi,dan berharap. Semua itu dibenarkan (direalisasi) oleh kemaluan.” (HR Bukhari).

      Alhamdullilah..sekrng nie..hati nie....dah tak de aper2 perasan..Istighfar..Knapalah diri ini mmpunyai perasaan kat lelaki...Macamna kalau die bukan suami ku...Mungkin orng lain...Mknanya aku dat mnyukai orng lain seblum suamiku...aku dah xnak zina hati....lpas nie mebi aku terima pinangan tue...Dengan cara tue...aku dapat lupakan perasaan nie...aku akn pgang pepatah nie..."Cintailah akhlaknya,bukan darjatnya...pangkatnya..kecantikannya...."

      Part nie...saya nak cita pasal exam saya...Tak silap saya dlm slip saya...11 hribulan nie...exam math..Alhamdullilah..selmat la saya tak buang note saya..tamat kerja 25 haribulan 12..lpas tue pulun habis la...Study betoi...4 flat jika diizinkan Allah..Math nie..Teacher Hamidah ajar..Rindu sangat kat teacher...Teacher muda lagi..baru 28..baru sahaja selmt lahirkan baby boy..hheheh..alhamdullilah....I miss u teacher...

          Lpas nie cuti sem dah hbis..Kene balik uia...sedih...Duk uia bdan jadi kurus...asyik kelas je pastu meeting...Makan pun dah jarang...~rindu kat ibu dan abah...Hurm..Perjuangan mesti diteruskan...Pegawai optik..InsyAllah...hurm...Ok lah..nak tidow..Esok keje....Kene bangun awal....

Salam alaik'

Tiada ulasan: