Rabu, 9 Mei 2012

LAWATAN KE UIA KUANTAN ^_^

~Dengan nama Allah yang Maha permurah lagi Maha Mengasihani~

       Alhamdullilah..Bersyukur kehadrat Ilahi...I'm still alive.Huhuhu...Lagi 5 bulan..umur nak 20 year,dah tua pun..hhaha..Tapi nampak muda..hahah..Nak thu...blh mcg saya.hahhahaha
Ok..Actually nak share sikit gambar2 time g kuantan aritu..Thnks sangat kat PRESS society coz dah anjurkan lawatan sambil belajr di UIA KUANTAN..dimna situlah saya akn menyambung pngajian saya pada thun hadapan....Excited giler kot bile samapai kat sana~
       Kamiorng bertolak time tu pkul 6 lebih rasanya...so..dah boleh agak la sampai kul berapa..
MID VALLEy..SUNWAY..KLcc...macam2 lagi la...Actually selama sethun saya duk di uia...sekali je saya outng(g jln2) iaitu KLCC...hehehhe baik kan saya...hahah
Nie masjid UIA...besar kan..kalau korang tak dapat lawat masjid terapung..masjid uia pun jadilah

MAsjid uia nie agak besar dan istimewa sangat...Kalau korang nak thu...Pilih la uia tau...Sebb uia nie bnyak sangat kelebihan nyer....UNI lain ada gak kelebihannyer..Tapi bile dah beljar uia...Terlampau bnyak sngt kelebihan terpulang la korang nak manfaatkan..



Seterusnya..ini ialah bangunan kuliah of Farmasi..(sorry rojak)




Bergambar depan fakulti perubatan


Kulliyah of dentistry..besar sangat~
Sebnarnya bnyak lagi gambar..Tapi taknkla tunjuk bnuak2 nnti x suprise korang nak tngok plak..hahah
BTW..untuk studnts and senior yng akn mnjejaki ke UIA kuantan...Most welkam yer^_^

Tiada ulasan: